dinsdag 2 oktober 2012

Tupperware

Gisteren ben ik naar een Tupperware party geweest bij Anneke mijn schoonzus. Deze presentatrice was wel leuk. Zij deed namelijk ook gerechtjes maken. En het was ook nog lekker. Natuurlijk heb ik ook wat gekocht. Een rijskoker, pastakoker en omelet maker. Ideaal voor in de magnetron en makkelijk voor de kids om te maken. Komt geen vuur bij te pas en het is goedkoper. En februari komt ze hier om een party te geven. Ik maar vast mensen uitnodigen om te komen.
Maar nu is het woensdag heb ik het druk met luizencontrole, boekenverkoop op school, logopedie, korfbaltoernooi en zwemles. En dan vanavond nog was strijken. Hoezo huisvrouwen en moeders hebben weinig te doen. Morgen nog weer zwemmen, boodschappen doen en de nieuwe meubels worden gebracht. Zoveel te doen. Dus nu gaan we beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten