donderdag 6 september 2012

Afvallen.

Eindelijk ik begin af te vallen. Ik volg nu een 1500 cal. dieet. Ik moet zeggen het valt me mee maar nu ik aan het afvallen ben is dat toch wel een mooie beloning. Daarnaast ben ik gaan zwemmen. Eerst nog 1 keer in de week maar misschien ga ik dat opvoeren naar twee keer in de week. Eerst kijken wat voor werk ik in de toekomst krijg. Maar ik wordt iniedergeval een stuk vrolijker dat ik afval. Het is zowie zo goed voor mijn bloeddruk en misschien mag mijn dosering van de medicatie dan wel omlaag. Betekent wel dat ik echt altijd op mijn eten moet letten. Maar lang leven de smartphone en apps. Ik heb calorieteller als app en zo kan ik precies zien hoeveel cal. ik heb gebruikt en hoeveel cal. ik heb vebruikt. Ideaal.
Zaterdag ga ik wel een beetje zondigen maar dat is weer een goed exuus voor mijn geestelijk welzijn. Anders blijf je maar denken ik wil, ik wil. Ook niet goed en krijg je vreetbuien. Voor nu eventjes genoeg en tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten