dinsdag 4 september 2012

Sven ziek

Sven had vanmorgen hoofdpijn en was niet helemaal lekker in orde. Vanochtend mocht hij van mij even thuis blijven maar vanmiddag gaat hij weer naar school. Anders mag hij vanavond niet naar de voetbaltraining. En dat is toch eigenlijk wel heel belangrijk. Gisteren ben ik bij mijn oude buurvrouw op bezoek geweest. Ze was gisteren jarig. We hadden mekaar al lang niet meer gezien en hebben lekker kunnen bijkletsen. Natuurlijk over de kinderen en andere mensen die we samen kennen. Ik moet zeggen het was zeer gezellig. Vandaag heb ik mijn haren weer geverfd. Aanstaande zaterdag heb ik een uitje met drie vriendinnen en wil ik er toch niet uitzien als een postduif. Helaas kan ik nog niet vertellen wat we gaan doen want twee weten dat nog niet. Twee van ons gaan iets organiseren en de andere twee krijgen een uitnodiging en worden verzocht te komen opdraven. Dit doen we vier keer per jaar en dan om de drie maanden. De datum wordt altijd vastgelegd en daar wordt niet van afgeweken. Soms wel lastig maar dit is gewoon leuk. Heb trouwens weer de kleuropfrisser van dove gebruikt. Mijn haren ruiken dan weer lekker en het behoudt de kleur goed. Ik heb dit product via Yunomi gekregen om het te testen en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Ga het wel kopen. Altijd leuk als je dingen mag gaan testen. Zo het wordt tijd dat ik de jongste zo weer ga ophalen van school. Gr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten