woensdag 12 september 2012

Verjaardag.

Dadelijk komt mijn moeder hier en dan gaan we bij haar zus (mijn tante) op bezoek. Ze was gisteren jarig en vandaag gaan we eventjes langs. Bij de action heb ik nog eventjes een leuk cadeautje gekocht. Ik denk wel dat ze het leuk vindt. Tevens informeren hoe het met mijn nichtje is. Ze wil heel graag kinderen en zijn nu bezig met ivf. Ik hoop voor haar dat het lukt want makkelijk is het niet.
Gisteren heb ik op school nog geholpen met de luizencontrole. Helaas hebben we wat gevonden en gaan we volgende week dinsdag weer contoleren. Mijn jongens houd ik nu goed in de gaten.
Vrijdag gaat Sven met Aschwin naar de voetbalwedstrijd van de Graafschap. De buurman heeft de kaartjes gebracht. Sven vindt het zeer spannend. En ik ook natuurlijk.
Vandaag word er helaas niet gezwommen maar ik ga straks nog wel een stuk fietsen. Je moet soms schipperen en er niet zo'n probleem van maken. Krijg je alleen maar stress van. Het afvallen gaat nog steeds goed. Het gaat gestaag maar ik ga vooruit. Zo kids naar school, was ophangen en op de computer nog wat dingen doen. Ik heb het maar druk.

Gr. Patricia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten