vrijdag 21 september 2012

Zwemmen

Vandaag ben ik dus wel wezen zwemmen bij zwembad Rozengaarde in Doetinchem. Het was drukker dan op de donderdag wanner ik normaal ga. Geeft niet ik heb mijn baantjes kunnen zwemmen. Verder heb ik op het internet het bedrijf annica-solutions nagekeken. Ze hadden een functie van allround administratief medewerkster. Je kunt dan vanuit huis werken en zelf je tijd indelen. Lijkt me natuurlijk wel wat. ik had alleen een vraag aan hen waarom ik eigenlijk een marktplaats-account nodig had. Hier heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik laat het weten als ik die heb. Ik ben best benieuwd en vind het ook zeer spannend. Dadelijk de jongens wegbrengen naar mijn moeder en dan vanavond naar een bruiloft. Het is in Cothen. Dus dat is zeker een uur rijden. Ik weet nog steeds niet zeker wat ik zal aantrekken. Maar dat komt wel goed. Groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten