zaterdag 1 september 2012

blog?

Vandaag ben ik een blog begonnen zoals zovelen. Vraag is dus waar zal ik het over hebben? We be ginnen gewoon. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen . Twee jongens van nu net zes en bijna negen. Nu zijn ze bezig om te sceleren. Tim is het aan het leren en Sven kan het al aardig goed. Zelfs over het grasveld heen. Tim is het aan het leren en valt dus geregeld op den bibs. Iets wat hij zeer freqent kan. Hij blijft je verassen met wat hij kan stoten en vallen. Vooral als hij slippers aan heeft. We kunnen een abonnement op de pleisters nemen. Na twee minuten gaan ze er meestal weer af. Nog net niet na twee tellen. Boink daar gaat hij weer. Vandaag zijn we ook op pad geweest om skylander startpakket te kopen. Overal uitverkocht. Nu mag ik van de week weer langs om het te gaan ophalen. Zijn ze dadelijk weer zeer blij en hebben voor elkaar een verjaardagscadeau gekocht. Zo. nu heb ik toch al heel wat geschreven. Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten