donderdag 27 september 2012

Druk

Het was een druk dagje vandaag. Vanmorgen eerst wezen zwemmen. Het bleek alleen dat er vandaag een school kwam zwemmen. Zeer drukke bedoening. Zij hadden het wedstrijdbad ingebruik dus wij moesten in het kleinere bad zwemmen. Niet echt handig erg krapjes. Daarna richting Terborg en bij de Lidll boodschappen gehaald. Ik ben ook meteen bij mijn moeder langs geweest. Die zit nog steeds met het feit dat Sascha werkloos thuis zat. Ik zit al negen maanden thuis. Toen weer naar huis en hier mijn dingen doen. Toen ik de kids ging ophalen vroeg de juf van Sven of hij ook mocht meedoen met het korfbaltoernooi. Hij had het namelijk heel goed gedaan met de gym op school. En natuurlijk kan dat. Gisteren heeft hij nog meegedaan met het zwemtoernooi. De school is tweede geworden. Toch een goede prestatie. Sven is toch wel een zeer sportief type.
Morgenochtend sta ik nog bij de bieb. Ik kreeg alleen net een telefoontje dat Emmy zich niet zo lekker voelde. Wel een probleem want we mogen niet alleen staan en ik moet om half twaalf weg om de kids op te halen van school. Niet echt fijn. Maar we zien morgen wel.

Groetjes Patricia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten