maandag 10 september 2012

visite

Vanmorgen eventjes bij mijn moeder op bezoek geweest. Nathan was er ook weer. We hebben het over koetjes en kalfjes gehad en wat ze met Sascha (haar zoon mij broertje) in het weekend hadden gedaan. Ze waren wezen fietsen over het nieuwe fietspad langs de Ijssel. Zegt me helemaal niets dus dat ga ik maar eens opzoeken. Ook ga ik van de week mijn linkin profiel aanpassen zodat ik waarschijnlijk beter gevonden wordt door werkgevers. Ik ben namelijk opzoek naar een ondersteunende administratieve baan voor zo'n 20 uur per week. Tegenwoordig heb je veel manieren om mensen te bereiken maar er gaat ook heel wat tijd in zitten. Ik kreeg een document van http://www.leniminderhoud.nl/NL/Online-coaching/Online-Coaching-via-e-mail/. Maar daar ga ik eerst goed voor zitten en lezen. Gisteren zijn we met de family nog naar Stroombroek geweest. Het is waarschijnlijk een van de laatste dagen dat het mooi weer was en moet je toch van genieten. Vandaag hebben we af en toe een bui maar die zijn zo weer weg. Mag geen naam hebben. Dadelijk nog weer naar school want Tim moet naar de schoolarts. Maar eens gaan aanhoren wat men te vertellen heeft. Ik laat ze nog wel eventjes kijken naar zijn linkeroor want hij zegt dat hij daar minder mee hoort. Ben benieuwd. Daarna nog de winkel in stuiteren voor het avondmaal. Gelukkig niet het laatste avondmaal. Groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten