dinsdag 4 september 2012

Vuurwerk.

Welke idioot haalt het in z'n hoofd om midden in de nacht om 24.00 uur vuurwerk af te steken? Ik schrok me een hoedje en het hele huis in rep en roer. Sven en Tim dachten dat het onweer was en het hele bed bij ons lag dus weer vol. Tim zat gewoon te trillen als een rietje. Dat hartje ging te keer. Gelukkig duurde het niet zolang en gingen ze na vijf minuten weer in hun eigen bedje liggen. Op dit moment hebben ze alweer ruzie om de clubknallers van de Plus. Nu zal dat niet alleen hier gebeuren maar ik wordt er wel eens moedeloos van. Vandaag gaan we ook de stad in om te kijken of het startpakket van Skylander er is. Zo niet dan bestel ik het via internet. Ook krijg ik waarschijnlijk vandaag of morgen een pakketje van Slankie. We mogen allerlei smaakjes gaan uitproberen. Ik ben zeer benieuwd. Straks ook nog eventjes op visite bij een moeder van school. We gaan babbelen zodat zij beter Nederlands kan gaan praten. En zo kan ik nog wat tips geven wat er allemaal te doen is en we ze kan. Lijkt me heel leuk. En dat is eigenlijk alleen nog maar de ochtend. Dan heb ik het nog niet over de zwemles gehad, de was etc. Eigenlijk heb ik het veel te druk om te werken maar dat wil ik wel. Ben je uit de sleur van het thuis zijn en zie en spreek je mensen. Komt ook wel weer. Nou ik wens iedereen alvast een fijne dag en misschien tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten