maandag 17 september 2012

Computerles bij Tim.

Vandaag heb ik op school geholpen in de klas van Tim. Ze leren lezen op de computer. Iedereen heeft zijn eigen programma. En natuurlijk mocht Tim ook bij mij meedoen. Hij was zo trots. Als je gaat beginnen is het eventjes onrustig maar dan gaan ze ook serieus aan het werk. Ik had twee groepen maar het was niet helemaal duideluik hoe ik kon afsluiten om de tweede groep goed te laten beginnen. Dat werd dus alles afsluiten en helemaal opnieuw opstarten en dat bij acht kinderen. En dan beginnen ze met juf. Is wel schattig. Volgende week mag ik weer.

Daarna ben ik de stad in gefiets om skylanders te halen voor Sven. Gerrie had me geld gegeven om twee poppetjes te halen. Er was nog een actie van drie halen twee betalen. Ik heb er dus drie gehaald. Morgen ga ik er nog drie bij halen en die krijgt hij dan van ons voor zijn verjaardag. Dan heeft hij er straks zowiezo negen. Dan kan hij een heel eind komen met het spel. We blijven zo bezig.

Gr. Patricia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten