woensdag 5 september 2012

Sporten.

Vandaag is het donderdag en is het mijn zwemdag. Eerst de kinderen naar school. Dan eventjes langs de winkel en naar huis om de zwemspullen op te halen. Dan verder op de fiets naar Rozengaarde. Veel andere dingen kan ik niet meer maar dit wel. En met zwemmen gebruik je al je spieren. En mijn pakketje van Slankie is gisteren ook binnen gekomen. Ik weet alleen nog niet waarom de foto op zijn kop staat. Nog een keer uitzoeken. Maar we kunnen voorlopig even vooruit en ik mag ook nog uitdelen. Op internet nog eventjes een paar receptjes zoeken. En we hebben gisteren het startpakket van Skylander voor op de WII gisteren opgehaald. Best een grappig spel. Sven heeft voor zijn verjaardag al meer poppetjes gevraagd voor zijn verjaardag. Krijgen we een hele verzameling. Zo nu alles inpakken en wegbrengen naar school. Gr. Patricia.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten