dinsdag 11 september 2012

Luizenmoeder.

Sinds kort ben ik ook een luizenmoeder. Dit houdt in dat we na elke vakantie de gehele school controleren op luizen. Maar er zijn toch een paar kinderen met luizen en vandaag en morgen wordt er dus gecontroleerd. En we hebben wat gevonden. Dan gaat er een brief uit naar de ouders dat er luizen zijn geconstateerd en dat men voorzorgsmaatregelen moet nemen. We proberen het zo discreet mogelijk te doen maar kinderen hebben het snel in de gaten. Morgen dus nog een keer.
Daarna ben ik bij de huisarts geweest voor een afspraak voor Sven. Hij moet weer gewogen en gemeten worden voor zijn medicatie.
Tim was gisteren bij de schoolarts en zijn apk is weer goed gekeurd. Hij is wel erg lang en in groep vijf gaan we nog eens kijken hoe hij dan in de groeicurve zit. Als hij daarboven uit komt laten we een handscan maken. Ik ben best benieuwd.
Zo en nu ga ik eventjes uitrusten want ik heb er een flink rondje gefiets. Langs de Action, Lidll en de markt. Mijn sporten zit er weer op.

Gr. Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten