zaterdag 8 september 2012

Vriendinnendag.

Vandaag is het zover. Het is weer vriendinnendag. En we hebben lekker weer vandaag. Het is een buitenactiviteit en we kunnen dus lekker buiten op het terras gaan zitten. Later vertel ik meer. De buurman kwam ook nog aan de deur of Aschwin eventueel zin had om vrijdag samen met Sven naar een wedstrijd van de Graafschap te gaan kijken. Daar zeggen we geen nee op en Sven is helemaal blij. Ik ben benieuwd hoe hij het aanstaande vrijdag zal vinden. Vandaag heeft hij ook weer gevoetbald en ze hebben gewonnen met 7-4. Geloof ik. Dit is een enorme boost voor hem. Hij kan best een aardig balletje trappen. Ik heb er geen verstand van maar als ik de buurman moet geloven gaat het best goed. Sven gaat nu naar de Plus want hij vindt dat er nog een pak melk bij moet. Hij blijft misschien nog eventjes langer om clubknallers te scoren. Ik hoop voor hem dat hij er veel scoort. Zo nu ga ik ook maar eens Skylander spelen. Eens kijken hoe het allemaal werkt. GR. Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten