donderdag 20 september 2012

Sven

Ik moest vandaag toch Sven ophalen. Een uur voordat de school uitging werd ik opgebeld of ik Sven kon ophalen. Hij voelde zich toch echt niet lekker. Ik heb toen meteen Tim mee naar huis genomen. Hij dacht al meteen dat hij naar de logopedie moest. Maar hij was toch zeer opgelucht dat hij daar nu niet heen hoefde.

Ook zou ik vandaag gaan zwemmen. Ging niet door want ik was mijn broekje vergeten. Niet echt slim. Ik ben toen meteen bij V & D een badpak gaan halen. Het is niet echt een mooi badpak maar hij is bedoeld om mee te zwemmen en niet om mooi te zijn. Prima investering. Tevens heb ik bij de Zeeman een hele stapel sokken voor de jongens gehaald. Hun maat is nu niet te koop bij de Zeeman in het centrum van Doetinchem.

Gr. Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten